Reviews

10/10

Always a good job, great customer service. When I called to say that there were weeds still left after treatment, they quickly came and fixed it. I would recommend them for sure.

Was this review helpful?
Company Response

Thank you so much for your lovely comments J.C! We're so pleased to know that you enjoyed the service you received from Hometurf and that you would recommend us. We appericate your business and look forward to working with you in the future!

0/10

I had a leak in my dishwasher. My husband tried to fix it but couldn't so I booked an appointment with Expert Appliance because there were good reviews on Google. The technician came, took a look at the dishwasher, and told me that it was the motor that needed to be changed. The cost was estimated to be $350-$400. I told him that I would discuss it with my husband before making a decision. I paid the diagnostic service of $90. When my husband got home, he went back to trying to fix the dishwasher himself and, in fact, did fix it by just cleaning the plastic suction rim around the door of the dishwasher. I was very surprised that this was the only problem. I called back Expert Appliance, very upset that they had given me a wrong diagnosis and the fact that I COULD HAVE paid the suggested price of $400 to fix the motor!!! I called three times, each time asking to speak with the supervisor/manager but was told by the receptionist that the supervisor is never on site so she will leave him my number and he will call me back. Three weeks went by, no one called me back. It was horrible customer service, couldn't even TALK to a someone who could make decisions and get an apology. It was very frustrating and I felt like I paid $90 for nothing!!!!

1 of 2 people found this review helpful.
Was this review helpful?
10/10

-always left a personalized note after each visit -excellent customer service, always someone answering the phone -when I was concerned that there were still quite a few weeds left after the last treatment, they came and took care of that without charge -lawn was visibly improved after using their service after one season -will continue to use their service next year

Was this review helpful?
Company Response

Hi J.C. Thank you for taking the time to review our service. We are very happy to hear that you have had consistent positive experiences with our service. We thank you for your patronage, if there is anything we can do to help in the future just let us know. Thank you.

10/10

I called in the morning, and someone came by the late afternoon. He was quick and efficient, priced-matched for me, and gave me a really good deal with replacing the bearings after he told me they were due for a replacement. Replaced everything in about 40min, and even drove out with me to the bank afterwards to save me time. Excellent, excellent service!!

Was this review helpful?
10/10

When we first moved into our house we knew that our furnace was warmer than usual from our house inspectors, so right away, we had an A1 technician come to service the furnace and to see what's wrong. It turns out the air exchanger inside the furnace needed replacing, and of course, it's one of the few very expensive items that was not covered by the warranty. Instead of telling us just to buy a new part, the technician, took out the air exchanger, brought it out to manufacturing company in Mississauga to see if it could be fixed, and came back several hours later, telling us that it just needed a good clean. He popped it back in, and the furnace was good as new. He saved us a lot of money.

1 of 1 people found this review helpful.
Was this review helpful?
Company Response

Hello JC, thank you for taking the time to write a review about A1. I'm so glad to hear we were able to help you out by saving you some money. Thank you for choosing A1, have a wonderful day!

2/10

Charged me way over what they quoted. Lack of attention to detail was obvious. A quick check around the house ended with a list of over 10 things that were not cleaned properly, including toilet seats. My stove top was not even touched. It took 3 cleaning girls, including the area manager, over an hour the next day to fix everything (imagine!). Will never use them again.

1 of 1 people found this review helpful.
Was this review helpful?