Reviews

10/10

Thanks to Brian Kates for coming and changing my front door lock. He was on time, courteous and very quick. He also explained that no one had ever removed the original pins in my lock, that means the developers could still get in with their master key! I had also accidentally locked my bathroom door, he unlocked this and also gave me advice on how and with what to replace it with.

Was this review helpful?
Company Response

Thanks for trusting Pop-A-Lock with your home security, Sylvia.
It was a pleasure helping you!

10/10

I can't say enough good things about Richard and his crew at Raincity Moving & Storage Inc. He's courteous and efficient, he called the day before the move and the day before dropping off boxes to make sure we were all on track. The day of the move he and Dustin moved me in the rain in record time and didn't break a thing and that means all of my Nana's china arrived intact! Thanks Richard.

Was this review helpful?
Company Response

Hi Sylvia, many thanks for the great review and for using our services. Happy holidays to you and congratulations on the purchase of your awesome condo ! Best wishes, Richard and crew.

5/10

I originally booked Action Movers as they were recommended by a friend who were very happy with them. The Good: When I e-mailed and called them to book my move I was impressed with the quick response. As well when I went into the office to pick up boxes the office staff was quite courteous and professional. The Bad: However the issue that I have is with the move itself and the final bill of $806.17. It took a little over 6 hours to load, move the contents of my 550 sq ft apartment 1/2 block up the street and unload. I was originally told that this move would be not more than 3 - 5 hours. It took my original mover just under 2 hours to unload the same amount of content, so really not happy that with Action it took so much longer. I also have an issue that I sent an e-mail to the owner of Action Movers about my dissatisfaction with this move 11 days ago and never got a response. Would I recommend this mover? No. Upfront professional and great to deal with but on moving day I was sorely disappointed. Mark, per your e-mail below I will call you and discuss. Just to be VERY clear you guys knew about the stairs ahead of time. Please see the e-mail from your operations manager to me, dated June 8th where he estimated 3-5 hours plus a stairs surcharge. Update: To all the readers out there please note that I did talk with Mark today and he did give me a refund and he was very pleasant and professional to deal with and did make things right.

Was this review helpful?
Company Response

Thank you for your feedback. We never received an email regarding your concern about your move, and since being 2 weeks to return your boxes, never had a conversation with you to go over your bill. i am very sorry to hear your move took longer than anticipated. Speaking with our movers, and what you did not provide in your POST is that you also had stairs (no elevator) at your location that takes an average 1 bedroom a bit longer to move. The move was quoted 3-5hrs and the move took 6hrs. I can understand your frustration, especially if you emailed our office and it didn't get thru to respond to you. Action Movers offers top quality service, and we strive to be the best at all of our 150+ moves we do a month. Please contact me directly and i will refund you 1hr + your star surcharge in hopes to rectify this situation. 604-644-4539 - thank you - mark h.