Reviews

0/10

I just found homestars and thought I would share what happened to me about 5 years ago with Bumblee Moving & Storage. I called around got a decent quote and booked my move. I called to confirm 2 weeks prior, they didn't book me and I had to rebook. Fine I get accidents happen. This should have been my first clue.. They show up on time which was good, the truck was in poor shape but who am I to judge.. They come in, there gruff obviously not happy to be working, complaining about back pain, and they smelled like day old alcohal. They moved all of my stuff which was fine however I was shocked to see them smoking marijuana infront of the building I was moving into. I didn't say anything at the time as I didn't want to argue or have my stuff taken hostage. The move otherwise went ok, till I unpacked. I found that they had broken some of my stuff. I called to tell them and ask about insurance and I was hung up on. I called again and I was spoken to rather rudely by the manager and told they would get to it when they could but they were really busy so it would be awhile. At that point I also mentioned the marijuana and was told that his guys are in pain and this is how they treat it and then was hung up on again. I'd never ever use them nor would I reccomend...

0 of 1 people found this review helpful.
Was this review helpful?
Company Response

We do not remember who you are, but If you had a insurance complaint we, the owners, would of handled it. We are a family run company with a A+ rating with the BBB, and our guys don't smoke marijuana and never will. Maybe you had the wrong moving company, there is a Bumblebee Moving in Ohio that we have no affiliation with.

1/10

I used two men and a truck hoping that because they were a little pricey they would do a good job. The driver was terrible, bossy with his coworkers, and me. He was admittedly hung over and had very little sleep. Just want I want to hear from the person who is hauling my belongings and breakables. They didn't take everything out of my home, I had to go back and make several trips myself. They also didn't the furniture in the right rooms, which I had to do myself as I was given numerous excuses as to why they couldn't. None of my stuff was broken which was a relief however they managed to break a tree outside my door. I did call the office to complain was treated really well and was given a refund of 2 hours which was nice. I doubt I would ever use them again though, as nice as the refund was I still had to finish the move myself, and lug heavy furniture up and down stairs.

2 of 2 people found this review helpful.
Was this review helpful?